Det blir bättre, bara man kämpar.

Nu har jag tagit tag i mitt nya liv. Idag efter jobbet så gick jag och Emma runt berget.Vi småsprang lite på slutet, känner mig så nöjd med mig själv. Jag trodde inte att jag skulle klara av det. Men det gjorde jag.
Om jag vill komma dit jag vill så måste jag börja kämpa för det också. Man får inget gratis. Å den här gången ska jag verkligen komma dit. Jag vill bli piggare och få ett bättre humör. Jag vill inte skada andra i min omgivning.

Har även bestämt mig för att när jag har de längre delade turerna så ska jag försöka gå ett varv runt berget. Bättre än att sitta å häcka. Jag ska lyckas :)
Är trött att se ur som en valross. Hahahah

När jag kom hem efter bergsrundan så gjorde jag lax i ugn med rotsaksfrukter, riktigt gott.

Om två veckor är det påsk som jag har längtat. Jag ska ha semester och få vara tillsammans med den bästa. Vi åker upp till Valsjöbyn där det är lungt och stilla.

I morgon ska jag göra en dag på lassa. Om man ska orka upp i tid i morgon bitti så är det dax att man hoppar i säng.

Jag är i alla fall supernöjd med min dag. Och att jag också kan fast alla kanske inte tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0